Thursday, June 9, 2016

NABIL DAN ISTERI BUAT CAMPAIGN HARI RAYA

Assalamualaikum....

  Apa khabar semua, dalam keadaan ekonomi dunia yang memang sentiasa xpernahnye stabil dan harga barangan terus meningkat dari tahun ke tahun.  Walaubagaimanapun kita diberi banyak pilihan
untuk memiliki barang atau keperluan asas kita dengan harga yang berpatutan, murah, sangat murah atau MURAH GILER!!!!...
  Anyway, selalu kita tengok atau dapat flyer berkaitan offer dari Sogo atau mana - mana shopping mall berkaitan PRODUK PERFUME.  Saya selalu dapat coz wife jd member SOGO, Offer untuk perfume yang ditawar masih lagi mahal walaupon dah Offer.  Tapi masih lagi ada org belikan??,


  Dengan DE'XANDRA Inpired Perfume ni...anda xperlu nak pikir lama - lama untuk beli satu coz harga die memang sangat2 berpatutan dan MURAH GILER!!!!.
  Bayangkan dengan hanya RM60 (offer time raya) satu botol 35ml, korang dapat bau yang sama dengan produk Original, ketahanan bau yang sama dengan Original (EDP), Sah dibawa SOLAT,
dan yang bestnye punya la MURAH GILER!!! sampai boleh beli untuk jiran sekali....hehehehee
gurau je,
  Yang bestnye Produk ni Melayu, Islam, Bumiputera yang punya, bukan rasis atau apa, tapi kita wajib sokong produk orang islam. Jika beli yang original sebotol blh dpt 5 botol daripada dexandra. Kan berbaloi namanya.

Pengalaman saya sendiri, bila terbau wangi giler wife saya ni....Dan bila pulak Dr Azizan Osman maklumkan pengasas Dexandra ni juga attend seminar beliau dan trus jualan letop letop lagi la aku nak tahu bagus sangat ke bisness dia ni...? Dia jual apa...? Wife bgtau...perfume! Rupanya selama ini yang mewangi itu adalah daripada perfume Dexandra.

Last sekali kalau nak beli contact la saya Fadzil Razak 019-5256595 Agent Sah De'Xandra Ipoh.

Saya Fadzil Razak
Assalamualaikum....

No comments:

Post a Comment