Tuesday, June 7, 2016

AURA PERAWAN BY HERSCHA PENGIKAT KASIH SAYANG SUAMI ISTERI!!!!

Assalamualaikum...

Berapa ramai yang baca posting ni sayang husband die angkat tangan say IIII....
Saya nak beritahu semua isteri sayangkn suaminye...betul tak??
Saya tahu, coz wife saya sayangkan saya...hehehe..ooops!

  Anyway, lepas wife saya balik dari MMM ( Millionaire Marketing Mastery ), alhamdulillah kami
telah dikejutkan dengan satu PROJECT untuk New Branding bagi produk kesihatan (sebenarnya ada 5 produk tapi kiter citer pasal ni dulu) yang dikeluarkan oleh herScha..Pengeluaran produk lain adalah secara berperingkat.

  Yang lagi mengejut dan terkejut!!!, time frame nak design singkat gila!!!.. coz produk die dah nak release awal Jun 2016 (dah release pon sekarang).  Dengan kepakaran yang ada (cewah) kan DAO kata kalau kita x bgtau kita pakar siapa lagi yg nak cakap kita pakar kan...kan..... saya pon design satu brand logo (nanti kita citer pasal brand logo) dan terus submit, alhamdulillah berkat kesyukuran yg diamalkan hasil dari kelas IMKK Mei 2016, dengan sekali hantar je owner terus JATUH CINTA!!!
Dengan brand logo die.....

Mungkin kat sini x brape nampak sgt brand logo dia, and nanti saya akan tempek kat sini ya mcm mn rupanya. Sebelum tu blh la tengok link kat bawah ni memang produk ni dah keluar di pasaran.



  Ape yang saya nak cerita adalah... sticker ni pon sy buat jugak, hehehe yang ada kat gambar tu...
Anyway bagusnye produk ni untuk WANITA (Isteri) adalah, ianya dapat mengekal awet muda, dapat mengekalkan dan menambah tenaga... macam2 lagi lah...korang kene beli baru tau kesannye...
Owner pon tengah mencari agent dan dropship. Kepada suri rumah, cikgu sekolah, student pon klu nak jadi Agent atau Dropship contact je 017-2339934 HerScha Beauty HQ..

Projek ni belum habis lagi, ada lagi beberapa sticker yang masih dalam design n produknya belum keluar. Selepas tu kami akan adakan photoshoot produk and last skali photoshoot owner produk ini dengan produk skali. Pakej lengkap la bak kata orang.

So jangan x percaya.....tahu tak perkara logo branding, imej produk memainkan peranan yang penting dalam pemasaran produk anda. Kerana ia merupakan ciri-ciri produk yang lebih meyakinkan pengguna, dan bukan produk tipu-tipu. Janganlah ambil mudah kononnya marketing dah power tapi tidak menitik beratkan elemen-elemen ini.

  Nak meniaga tapi xde produk xpe Jual produk org dulu, dah pandai sok wat produk sendiri pastu
CARI SAYA UNTUK BUAT BRANDING LOGO!!!!! heehehehe jangan marahh

Saya Fadzil Razak
Assalamualaikum....

No comments:

Post a Comment