Sunday, June 5, 2016

MOGA DENDAM TERLERAI - ILASHPHOTOGRAPHER kembali!!!

Haloooo...huh bersawang sudah blog nih...
hahaha...anyway selamat datang...sebab takutkan sumpahan DAO kami kembali aktif di blog.

Nape takut??? Sebab dia guru kami...jangan derhaka yawl nanti xselamat dunia akhirat hahah
Sepanjang hampir 2 tahun menyepi, kami masih ada sebenarnya. Cuma selama ini kami ADALAH RASHID jadi kami tak mampu untuk handle kesemuanya. Terpaksalah mengabaikan blog ini.
Atas nasihat DAO, Blog adalah aset...jadi kami perlu berbuat sesuatu utk menampak keseriannya kembali.

Sebelum meleret kita becerita, apa kata korang LIKE dulu page kat di FB bagi yang mana belum like and yang mana masih x tahu...


Sekarang blog ini akan diuruskan oleh Fadzil Razak manakala isteri saya akan menguruskan blog satu lagi untuk perkhidmatan makeup artis.

Mesti korang pelikkan kenapa tetiba aku bercerita tentang DAO...siapa DAO ni....kenapa dia....
Segalanya bermula daripada penemuan jalan buntuk untuk mengembangkan perniagaan kami. Terusik di hati untuk menghadiri Seminar Klinik Usahawan yang dianjurkan oleh Richworks Sdn Bhd, dan peneraju utamanya adalah Dr Azizan Osman (DAO). Terpanggil untuk menyertai kursus tersebut kerana seminar tersebut dijalankan di Perak. Bermulalah detik itu....

Atas desakan dan semangat isteri kesayangan hamba, kami mulakan langkah ke Seminar Mudahnya Berniaga. Di sinilah kami mula kenal DAO daripada sebelum ni kami hanya melihat beliau di Youtube sahaja. Seminar ini berlangsung di Shuen Hotel Ipoh, dengan bayaran RM30 utk satu seat kami diberi Buku Mudahnya Berniaga yang bernilai RM 45.00. Tercengang????
Jangan tanya pape....itulah hakikatnya.


Di depan pintu masuk...pagi2 lagi orang sudah bersesakan di sini. Di pagi Ahad, orang lain masih dibuai mimpi indah, namun demi mengubah hidup ku langkah ke sini.


DIA...dia isteri ku....bertudung milo itu....pemikiran mula dimasuki dengan aura2 positif sedikit demi sedikit....seminar setengah hari ni sudah mula buat kami tertanya tanya dan ingin tahu apa yang patut kami buat. Kenapa setiap montaj yang dilayarkan sangat menimbulkan tanda tanya. Aku perlu tahu....
Bagaimana hendak mulakannya....

IMKK....bagaimana untuk kita tarik duit itu hadir pada kita??? Semua orang ada magnet ini....tapi bagaimana....ikutilah kisah kami memulakan langkah sebagai bakal jutawan dunia akhirat. Insyaallah.

No comments:

Post a Comment